Sockor.

 
Första sockarna till barnbarnet Ella.
 
Andra till barnbarnet Anton.
Sedan fick min måg Magnus ett par tillsammans med boken "Björndansen".
 
Det här är mina egna att ha i de lätta stövlarna, orienteringsstövlar som jag kan rekommendera.
 
Dessa "tokrandiga" har Bjärtrå Röda Kors fått som bidrag till ett lotteri.
Här ett par till dotter Cecilia, det gäller att kunna använda rester från tidigare stickade sockar.
Ju mer randigt ju mera garn att fästa.
 
Är någon intresserad att börja sticka sockar så kan jag skriva ner beskrivning (kommentera i så fall), finns att köpa i garnaffärer också eller kanske söka på internet.
Rekommenderar att sticka båda samtidigt om man skall göra randiga så de blir lika.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0