Lampuppsättning mm

 
 
Fick i går hjälp med lampuppsättning, 3 m och 46 cm i takhöjd är inte lätt att utföra själv.
Elmontage kom och fixade lyset samt monterade el till tvättmaskinen.
Kaffe hade de inte tid till så grannen Sonja och jag fikade på eftermiddagen honungsbröden som jag köpt.
På måndag kommer FixarAxel och hjälper till med att sätta upp tavlorna samt spegel, det skall nog gå bra när han har satt upp hos Karin på 4 våningen som hade så många tavlor.
 
Gardinerna, håller på att mogna fram en idé samt få lust att  utföra den.
 
Igår sattes det upp en stor julgran, ser fint ut.
Moster Sylvias hallampa som jag ärvt hänger nu i mitt sovrum.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0