Manifestationen för en rättvis vård 24 april 2016.

Jag var där i Härnösand, otroligt mycket folk, det pratas om 20 ooo-25 000.
 
Jag bar ett plakat som Sollefteå gruppen gjort om Sollefteås akutsjukhus bevarande, vinden tog tag i det så det gällde att hålla emot, därför ont i vänster axel idag.
 
Träffade Lisa och Anders som jag lärde känna på en resa till Estland så jag gick med dem.
Jag valde att åka i en av gratisbussarna som gick från olika ställen i Ådalen, min gick från Kramfors.
 
Rekommenderar den som är intresserad gå in på You tube  sök "Sagan om Landstinget", där finns inspelning från informationen i Sollefteå, två timmars bra information.
Samling.
 
Några hade gjort egna plakat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0