Min nya "skräpkamera".

Fick ett tips på en ny kamera som jag fastnade för
Tippsaren kallade den för sin "skräpkamera".
 
Det är inte en systemkamera utan en PowerShot.
Tekniken går ju framåt och jag håller på att bekanta
mej med den.
Här kommer lite bilder jag tagit med den.
 
Först utsikten från "tippsarens" altan, det gör nog inte ont att leva med den.
Blev bjuden på kaffe med doppa, här macrofoto på kubben med pärlsocker på.
 
Efter promenadvägen fick jag syn på en vacker tupp som jag somade in.
Två glada damer på islandhästar som jag även fotat förut dök upp.
Kungsgårdsviken, utsikt mot Sandslån, kan ni se tornet längst bort?
Inte, så här ser det ut när jag somat in med nya kameran.
Gulliga islandhästen.
Macrofoto på myror som vaknat.
Givet fotoobjekt är Tilda.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0