Rensar ut en massa jag samlat på.

 
 Hade bestämt att när en det blir en regnig dag så skall förråd-garderåben
innanför sovrummet städas och rensas, i går regnade det ordentligt.
Fick även Arne med på noterna. Skönt att ha fått bort en hel del efter
sommarloppisen och nu denna rensning.
Fast det återstår en del sorterande i min kartong med studie pärmar efter
att ha läst till kartingenjör i mitt yrke, nu som pensionär är de inte lika
viktiga och knappast för de efterkommande.
 
Efter promenadvägen har ett föl föds, den är nu 3 månader.
Jättesöt.
Vi har sett lite råddjur, men en liten bock och nu en get har varit
synliga. Fick även se en dag att geten har fött 3 st kid. tyvärr
hade jag inte kameran i närheten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0