Vilken dag!

Det började med att Ida som jag skrev om i förra inlägget dog ca kl.08.00.
 
Arnes dotter och familj kom hem till Arlanda från Mexiko 08.40 till ett kyligt Sverige.
 
Kl.10.00 hade jag styrketräning med 6 st andra Röda kors damer i en
nerlaggd skola i Bjärtrå, det sägs att en världsmästare också tränar där,
bänkpress trodde någon
Såg även en lista så det tränar mer folk (killar), någon satte på musik
och det var tror jag hårdrock, men en behaglig typ av hårdrock.
 
Kl.19.00 var det dags att fara till Hola folkhögskola och börja vårterminen
i vår fotogrupp som träffas var 14;de dag. Dagens läxa var att göra en rebus.
Efter att ha grunnat längegjorde jag ett försök.
Skall försöka få in den här.
 
                UTAN 
 
 
 
ÄR SOM       UTAN    OM MAN
 
 
   DEN.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0