Huvudet under armen.

I går for jag och hämtade födelsedagspresent i form av ett presentkort
hos min frisör i Kramfors, köpte samtidigt toning.
Parkerade på andra sidan gatan, observerade att det fanns ett övergångsställe
men jag hade inte huvudet med riktigt, trodde jag ställde mej efter övergången.
Fick min första parkeringslapp 300:-, skiiiiit. Bara att betala kan ju inte ringa polisen och säga att
jag som är gammal kände mej premenstruell.
Hade kameran med tänkte fota "kurredoren" som den visst kallas och som jag aldrig
gått i.
På hemvägen stannade jag på ett ställe där det ofta står långtradare, antagligen
fikar de eller tittat på utsikten. Jag tittade på en vacker tall och den vackra bergväggen
vid vägen.
 
For på ICA och handlade lite, mötte en av ägarna beklagade mej att jag köpt en
dyr nötblandning (34:-) som smakade gammal, kollade datumstämpel den hade
gått ut dagen före jag köpte, fick en ny utan knussel.
Betalar i kassan, kommer på att jag har en 25:- kr rabattlapp och undrar om det
är för sent att lämna den, -nejdå får jag till svar, får pengar tillbaka på en 500:-
hundring och en 5:- krona?? Viker ihop sedlarna för att kontrollera när jag kommer hem.
Jajamen fattades 20:-.
Vissa dar skall man inte gå ut.
 
Här en av de 7 st rosor jag fick av Arne på födelsedagen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0