Vår djurpark???

Sitter och väntar att klockan skall bli 10, skall fara och röntga halsen.
Har önskat det eftersom det känns som en klump i halsgropen. Äter
Levaxin för köldkörtelen och proverna säger att jag inte behöver ändra dosen.

Var ute på promenad i går, alltid med kameran i handen
så här kommer en mängd foton på trevliga djur som jag mötte.

Först en vovve som älskade att bada.
Ingen badkruka
Tyckte om att blifotad också.

Det kom en lekkompis som var mer tveksam att bada.
Lekkompis
På vägen hem mötte jag en vacker islandshäst, ägaren var ute på promenad med den.
Islandshäst

Islandshäst

Sen kom en tuff tjej på en söt ponny.




Hemkommen så tittar jag ut fr köksfönstret och ser de två råddjursbockarna leka.
Lillbocken o storbocken

Kanadagässen för oväsen när de förflyttar sej.
Kanadagäss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0