Midnattstrav på Dannero 2012.

Tur med vädret, lite kyligt men länge sedan vi varit kvar så länge som till kl. 23.00.
Otur när vi gick hem,nyckter som jag var eftersom jag tagit spruta mot psoriasis på morgonen,sprutan påverkar hela kroppen och jag känner mej lite yr och det verkar som synen blir påverkad.
500 m hemifrån stuper jag, ansiktet i den nya grova asfalten. Mycket blod från näsa och läpp, fick tvätta jeans och ligga med kalla handukar på ansiktet.
Midsommarafton ringde jag sjukvårdsrådgivningen som tyckte jag skulle åka in till distriktsläkarjouren.
Men den var på samma ställe som akuten i Sollefteå.
For dit till kl.10 på morgonen och kom hem kl.17.30, 7 timmar.
Först en läkare sedan skulle en annan läkare (ortoped) se på mitt vänstra lillfinger som gjorde mest ont, röntgen, sedan vänta på resultat.
De teipade ihop lillfingret med ringfingret. Hade tänkt lägga ut en bild på min vänstra ansiktshalva men den ser för bedrövlig ut.
Så här kommer bilder från Danneros midnattstrav.
2 tjejer från Ö-vik, Ingela och Bea med vackra midsommarkransar.
Hunden Daim som var lite blyg.
Vi vann lite på Toto och förlorade lite, tror det blev minus.


Kommentarer
Postat av: Cia

Fy vilken otur du hade! Krya på dig nu/ kram

2012-06-24 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0