Älgar och skidåkning.

Igår morse när jag skulle bädda i sovrummet på övervåningen såg jag  3 st älgar.
Fort ner och greppa kameran.
De verkade inte ha någon brådska så jag han med ett par halvbra bilder.

Vi prövade sedan jag kommit från Sollefteå och min behandling för psoriasis på sjukhuset, att åka skidor.
Har inte åkt på flera år, tur att Arne var med för en höjdskillnad på några dm så låg jag i snön och kravlade, det hände flera ggr, svårt att komma upp utan hjälp.
Men skönt var det att komma hem och äta en varm soppa.

Älgar på besök
Två vuxna älgar och en kalv.
Inte någon brådska

Skidåkning

Kommentarer
Postat av: Ingrid Alfredsson

duktigt...och bra att Arne var med dej...snön är ju mjuk men man kan nog slå sej ordentligt åndå? Appsopå din psoriasis...är inte salta bad bra? vi har ju en saltvattenspool så välkommen ner och bada när det passar...det vore roligt...kram från oss

2012-03-07 @ 12:28:03
Postat av: Lotta

jo salta bad är toppen, bäst i samband med sol och avkoppling..därför blir det Cypern i höst när Arne fyller år.

2012-03-08 @ 07:54:13
URL: http://skaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0