Vinterbilder i vårsol.

For till Sandslån för att få några fina vinterbilder.
Det börjar bli härligt i solen.
 
När jag skulle fara därifrån försökte jag att inte köra i de djupa spåren, dit kändes det som att köra på säls.
Ovan vid dåligt plogad väg så skar jag fast. Men rustad som jag är så fram med snöskovel.
Har även ett grovt tyg som jag lägger på framrutan vid behov.
Ingenting hjälpte hur vi än försökte, skottade, lade dit kvistar och även tyget, inget hjälpte.
Vem bor närmast....Göran, han har traktor. kom och hjälpte oss. Tack, tack, han skall få en solnedgångsbild
som jag tog 2009 nästan vid deras infart till huset, utsikt över Ångermanälven.

Nu vinterbilderna.
Utsikt fr Sandslån.

Brygga

Iskonst.
Naturlig iskonst.
Jordkällare.
Ingen potatis här antagligen.
Världsberömd.
Allt är värlsdberömt här.

Kommentarer
Postat av: ellia

sv: Ja hon är underbar.

Hon är inte svensk utan Norsk men är bosatt i Stockholm så Nemi utspelar sig där.

2011-03-12 @ 14:43:04
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0