Resultatet av fotoutställning 2010.

Kramfors fotoklubbs första möte den 18 januari 2011.
Vi gratulerade vinnarna som röstat på bilder som blev Etta, Tvåa och Trea.

På bilden står de från höger:
Thomas Eriksson vann "Vintermorgon Björnberget" fotograf Kjell Sätterström som fått 72 röster.

Svante Nilsson vann "Gamla stan" fotograf Sven-Olof Stenborg som fått 30 röster.

Elinor Höglund vann "Citronsprängning" fotograf jag Lotta Pedersson som fått 28 röster.

405 personer hade röstat.
Vinnarna av bilder 2010.

Elinor Höglund ville byta sin bild till "Nyfiken katt" fotograf Nina Svärd som fått 24 röster.
Elinor tycker myket om katter fast hon inte har någon egen.
Jag tyckte det var så kul så jag beslöt att hon fick även min bild på katten "Tilda".
(Den syns på väggen vid ett tidigare inlägg om utställningen.)

Ville byta bild.

Efteråt hade vi vårt första möte för året.
Vi tittade på många bilder, de flesta hade USB- minne med sej som Kjell visade på datorn.
Fotoklubbens medlemmar.

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv. men gud så roligt att dem lite "äldre" oxå finns här! :D Har du bloggat länge?

Tack snälla. Glad jag blir! :D

Allt bra med dig idag?

2011-01-24 @ 10:08:59
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0