Fototävling.

Jag har varit med i min första fototävling. Utställningen var på Kramfors bibliotek.
Utställningen varade i stort sett hela december månad. Folk har fått rösta och min bild röstades fram som 3:a. HJÄTTEKUL. En kvinna från Ramvik Carina Byström har sedan dragits fram som vinnare av bilden och hon har svarat på fråga om hon vill ha bilden och det ville hon.
I morgon lördag 16 jan kl.11.00 är det prisutelning på biblioteket. Kanske jag far dit, beroende på temperaturen, i så fall kommer säkert bilder från detta tillfälle.
Fotot tagits från Loön.
Bilden som kom trea är tagen från Loön, Nyland Kramfors kommun.

Kommentarer
Postat av: maggan

Grattis till tredje platsen jättekul och en väldigt fin bild

2010-01-15 @ 19:18:38
Postat av: Cia

Stort GRATTIS! En tredje plats i första fototävlingen, inte dåligt Mamma!

Kram Cia

2010-01-16 @ 12:42:12
Postat av: Anonym

Hej och stort Grattis! du tar ju fina och stämningsfulla bilder och det är ju roligt att du blir uppmärksammad, hoppas att du får ett fint pris! stora grattiskramar från mej Ingrid

2010-01-16 @ 16:41:36
Postat av: Anonym

Jättegrattis! så roligt för dej...kram Ingrid

2010-01-18 @ 08:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0