Före Urkult.

Fick besök av min syster Maria och hennes man Tobbe innan vi var upp på Urkult i Näsåker.

Hade tänkt att de skulle följa med, men när jag kollade programet på nätet så stod det att hundar inte får vistas på festplatsen.
Det är klart att så mycket musik kanske inte faller hundar i smaken.

De hade husvagn med sej, så det blev liksom inga besvärliga gäster.
Vi var en dag och visade "Fort Kodiak", vilda western, ställe där man ordnar fester m m.
Var också till "Box" blivande whisky tillverkning, fick visning, men någon whisky blev det inte, det är inte klart ännu.
Tittade även på utställningen på Sandslån om häxprocessen.

Naturligtvis åt vi surströmming en av dagarna.
Zita

Maria och Tobbe.

Efter att Maria och Tobbe samt Zita farit på lördagmorgon, for vi jag och Arne upp till Näsåker och Urkultfestivalen.

Kommentarer
Postat av: caroline olofsson [fotograf]

tack.. jag har faktiskt bara jobbat två veckor i sommar men jag har inte varit hemma, därav den dåliga uppdateringen :P

2010-08-14 @ 14:12:43
URL: http://piixiegirl.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0