Hud, bil samt tänder.

20-års jubileum!

 I höst firar hud- och psoriasismottagningen på Sollefteå sjukhus 20 år sedan starten.
Vi med hudproblem som jag Lotta med psoriasis sedan 39 år och varit med om utvecklingen av behandlingsmetoder, kan tacka för att ni finns.
De 20 åren har inneburit att jag sluppit ligga i tre veckor varje vår och höst på sjukhus. Behandling med UV-ljus och salvor som hjälpt mej har under åren genomgått förändringar eftersom forskningen framskrider.
Tackar för många år av trevligt och personligt bemötande.
Vivianne Lunneborg och EvaLena Mårtz, besökare blivande distriktsköterska Anna Brodin.

Bilen måste också få vård. Den har fått rost bortagen och underedsbehandling. Jag brukar varje höst få gratis förbesiktning hos de som för mitt bilmärke, så den 26 okt får man hålla tummarna så det inte blir dyrt.
For dit för att beställa tid och en av deras grabbar var bussig och kollade luften i vinterdäcken.
Bussig kille på min bilverkstad.

Är det inte bilen som kostar, är det tänderna. Alltid är det något som skall göras.
Som tur är ser jag ännu inte ut i munnen som den här bilen.
Tandlös bil?


Kommentarer
Postat av: matilda

oj vilken trasig bil! nej, det var tur att dina tänder inte såg ut så!



kram /Matilda

2009-10-21 @ 16:49:57
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Cia

Du vet att jag älskar den bilden på bilen.

Den bilen har nästan en personlighet.

/kram Cia

2009-10-21 @ 20:06:00
Postat av: Anonym

Den bilen har nog sett sina bästa dagar...den gör ett stort hål i plånboken att få den livsduglig igen...det blir nog billigare att fixa tänderna...?

så du kan hugga in på älgarna och knapra på revbenen...jag har ett gott recept på revben...Ingrid

( surt sa räven )

2009-10-24 @ 11:03:29
Postat av: Anonym

snälla besök min blogg <33

2009-11-02 @ 20:10:47
URL: http://cameleonts.blogg.se/
Postat av: tävling<33

har en jättebra tävling så om du vill vinna antingen ett halsband eller en brosch!

2009-11-02 @ 20:11:53
URL: http://cameleonts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0