Ny mobiltelefon

Har länge haft en billig mobil 495:-, den har varit toppen, men jag har en längre tid funderat på att skaffa en ny. Jag släpar på min systemkamera vid alla färder med bilen och det blir i bland jobbigt.
Vi affären stod en dag två trevliga grabbar från Sundsvall och gjorde försäljning av mobilabonnemang.

Daniel från Sundsvall
Daniel från Sundsvall. Som fått mej att ta ett abonnemang, så nu väntar jag på telefonen med kamera, skall bli kul. Gillar tekniska prylar så det får bli min egen julklapp.

Kommentarer
Postat av: matilda

vad kul med en ny mobil med kamera, passar dig som gillar att fota!

2009-11-09 @ 16:24:27
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0