Gratis höstdekorationer.

Blev inspirerad av att göra egna höstdekorationer efter ett besök på bloggen www.egowar.se/ .
Alla kan nog använda fantasin och göra av det material som finns ute i naturen.
Brukar till jul göra dörrkransar men problemet har varit att äpplena som används tillsammans med kanelstänger m m fryser och tinar om vart annat, får prova något annat.
Jag firar inte haloween så jag har nu till allhelgonahelgen inte annvänt pumpor, utan färgklickarna fick bli nypon och mandariner.
Halldekoration.

Höstdekoration4

Höstdekoration1.

Höstdekoration2
Hoppas ni blev inspirerade.

Kommentarer
Postat av: Marléne

Superfint!

2009-11-03 @ 15:30:03
Postat av: Tess

Det blev ju jättefint! Vad glad jag blir!

Tack för länken och jag tycker att du ska vara nöjd! kram!

2009-11-03 @ 21:33:54
URL: http://www.egowar.se
Postat av: Cia

Riktigt snyggt!

Tips! Ta rödlök istället för äpplen i kransarna, det brukar jag göra. Vi har ju inte lika kallt hos oss men fåglarna brukar vara och sno våra äpplen hm.

2009-11-04 @ 21:47:14
Postat av: matilda

vad fint! och roligt pyssel att göra! ha det bra :)

2009-11-04 @ 22:15:59
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0