Tappasfest.

Svenskan blev dåligt skriven igår, man kan tro jag menade att man blev bättre att ligga på sjukhus och bli behandlad, men det är tvärtom, att få behandla psoriasisen med sol, salta bad och avkoppling under överseende av kunniga sköterskor och läkare som man även kan få goda råd av borde vara alla förunnat.

Tappasfest.

Nästan hela gänget.
 Nästan hela gänget svenskar.
Anita som jag bodde med bjöd på tappas, det var hjättegott, tyvärr hade Arne och jag varit och ätit så vi var ganska mätta, Arne kom ner en vecka och bodde på ett hotell några km från Valle Marina.
(Klicka på de mindre bilderna så blir de större.)

Anita,Maria o Barbro   Hon jag bodde med. Anita
Anita,Maria o Barbro.

Det kommer fler bilder, kanske i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0