Vår på västkusten

Tala om att ha tur med vädret, befinner mej hos min dotter. Vädret kan ju skifta ganska snabbt i ett kustområde, det var dimma när jag landade, det var ett landskap som man kan tala om som "mellanmjölkens" land. Sedan har solen  värmt både människor och landskapet. Tacksamt att gå ut och prova den nya kameran, har haft den en  vecka och den skjiljer sej markant från min tidigare digitalkamera. Jag har köpt en Canon 450D med objektiv 18-55mm, det som var bra var att mitt objektiv 75-300mm från en analog Canon som jag haft några år passar till den nya digtala. Gjorde köpet via internet hos firman CyberPhoto AB i Umeå, trevliga att prata med och har ofta bra erbjudanden.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vackra bilder!

2009-03-19 @ 09:41:59
Postat av: isabella

sv: ja tyvärr så har jag det, önskar att jag hade photoshop eller nått .. haha

2009-03-19 @ 11:27:28
URL: http://isabellaingvarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0