Utflyckt med fotoklubben till Valkallen.

Höga kusten bron.

31 maj morsdag var vi 5 st från fotoklubben som besteg berget Valkallen 240 m över havet. Villken höjd vi började vandra på vet jag inte, 50- 75 m kanske.
Här har man utsikt mot Höga kusten bron.

På väg upp.
På väg upp, Kjell ordförande ser ut att vila, men han är nog artig och väntar på mej. Han är en "vandrare" har bl a vandrat 27 mil i Spanien och funderar på högakustenleden, 12 mil tror jag att det är.
Min ansiktsfärg vid detta tillfälle är nog närmast lila, vattenflaskan flitigt använd men skam den som ger sej.

Medlemmar utom jag.
Nu är fotandet i full gång.
Fika.
Vi hade tur med vädret, säkert 28 grader varmt och ingen blåst.


Kjell bjöd på grillkorv.
Balansera bostongurka på korven är inte så enkelt.
Att balansera bostongurka på korven är inte så enkelt.


Kommentarer
Postat av: Cia

Jag gillar specielt bilden med tallen.

Ha en skön helg!

2009-06-05 @ 09:55:18
Postat av: Marléne

Bra klättrat Lotta!

2009-06-14 @ 09:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0