Måne, Måne mera Måne.

Min väckning var kl. 03.30 . Lite kyligt, men kände inte det p gr av allt jobb med kameran i mörkret.
 
Hade kollat ett tidigare fullmåne foto vad kameran var inställd på, som visade sej inte passa riktigt. 
 
Av en stor mängd foton blev det bara ett par på den röda månen. Sedan visade det sej att Eons kraftledning var i vägen, syntes inte i mörkret bara när jag lagt in bilderna i datorn.
 
Fullmåne vid en tidigare fullmåne.
Månförmörkelsen. 2015 09 28
 
Eons kraftledning stör den vackra röda månen.
Tidigt I morse såg månen ut så här 2015 09 30.
Bengt som är gift med min kusin Ulla och även "hittepå" getingen som Expressen har som logotype.
Han har jobbat bort kraftledningen, kul då slapp jag, tack Bengt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0