Några bilder som jag tagit i sommar..

 
Det är ju bärtider, klara med hjortron och blåbär.
Visst skulle vi kunna plocka mer men det tar ju plats i frysen.
Nu är det daggs för rödvinbären, brukar blanda dem med rabarber
som jag förvarar i frysen tills rödvinbären är klara och koka saft.
 
Visar lite blandade bilder idag. Besök vi haft, Tilda vår katt, djur
i vår omgivning mm
 
Fick besök av Kersti och Rikard, jättekul att träffas, Kersti och jag har jobbar ihop, vi har även varit i Frankrike tillsammans. Arne och jag hälsade på dem när de bodde i Norge.
Vår familj trana som jag givit en del potatis i sommar, verkar gå bra i år med ungen.
I fjol var det inte så lyckat.
Kul med både tranor och råbocken på samma bild.
Har undrat varför vi inte sett några kid, nu har hon visat sej med två kid det ena står bakom mamman.
Två individer ekorrar som verkligen ser olika ut.
Satt ut tre knölar hyacinter i en hink, de skulle få dra upp näring och må gott i sommar. Den ena började gå i knopp, tog in den på altanen och se så fin den är.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0