Kossa muuuuuu

Känner mej som en "kossa", det har kostat mej några hundra. Har varit och petat på internet och efter det har det kommit SMS på min mobil från en spelsida. Jag har Teliarefil och sätter in en slant vid behov, eftersom jag inte ringer ofta räcker det ganska länge. Jag har drabbats flera ggr av att det finns bara 0.06 kr och inte går att ringa när jag behöver. Satte in 150:-, efter stund pep det och ett SMS från spelsidan jag besökt kom med ett ett förslag som jag skulle besvara, slog av som jag gjort varje gång tidigare. Fick en ingivelse att kolla saldot, det hade dragits 50:- trots att jag inte besvarat SMS;et, så undra på att jag fått fylla på refilen. Har kontaktat Telia och fick reda på att jag skulle skriva ordet STOPP och sända till  72572. Det verkar fungera.

Kossor på drift
De här kossorna är inte dumma, de har frihetslängtan och är på rymmen, för de hör i alla fall inte hemma vid detta sommarstuge torp.

Muuuu
Är hon inte söt? Det tycker jag . Vet ej om hon farit till andra himmelska betesmarker ännu. Det sas att så skulle ske.
Ibland undrar jag vart uttryck som -Det är ingen ko på isen, kommer ifrån. Betyder det att det är ingen fara?
Jag brukar säga, -Jag vill ha en ko, när jag fotar en utsikt och vill ha en person i förgrunden. Men ofta undrar de vad jag menar som jag säjer det till.

Kommentarer
Postat av: maggan

Det där har jag råkat ut för också /Maggan

2009-09-28 @ 17:40:28
Postat av: Anonym

Hej, du har väl gjort en polisanmälan? det är faktiskt stöld! även om det inte är nån större chans att bedragaren åker fast så finns ju en eller flera anmälningar som kan ligga till underlag för en framtida polisutredning...om ingen anmäler så görs heller inget utan alla rycker på axlarna för det var ju inte så stor summa!! se till att ni anmäler...Ingrid

2009-09-30 @ 10:43:16
Postat av: Lotta

Berättade för Arnes syster och hennes man och de påstår att detta har varit uppe i "Pluss" med Sverker, för många barn har råkat illa ut.

2009-09-30 @ 15:25:55
URL: http://skaret.blogg.se.se
Postat av: matilda

gud vilken söt ko!

2009-10-05 @ 20:05:42
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0