Ö-festen på Sandslån.

Goda hamburgare, gott kaffe och trevlig underhållning.
Vi blev där i 4 timmar.
Träffade också ett par från Sollefteå p gr av att damen
undrade om jag också var därifrån, det visade sej att jag
var klaskamrat  i 7;an med mannen.
 
Sylvia Sandin var konferencier, även duktig att sjunga och
prata.
 
När vi kom så var det kultbandet Nylands Järn som underhöll med Fredrik Högberg.
Den andre som underhöll en lång stund var Sam Younis, lyssnade ett tag valde att titta oss omkring.
Några grabbar från Ramsele deltog i något som var en Billjudstävling, paret från Sollefteå var där för deras barnbarn var med och jag tror det var han som vann.
 Det var mycket att se.
 
Två grannar Arne och Kurt i samspråk.
Häftig båt...
Häftig bil...
Men vi längtade ju efter Noratrion som underhöll sist.
Flera hade tagit med sej sina hundar, de tycker jag är skoj att fota.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0