Trollskoj i Sollefteås park.

 
En härlig torsdagskväll i Sollefteå. Tommy Lind som programledare.
Barn som uppträdde både med sång och dans.
Trumpetsolo av Lars Erik Öberg fr Långsele.
Musikgruppen Ständut blakk fr Jämtland som jag även hört på Konvaljparken underhöll.
De är verkligen medryckande, får igång publiken.
Jag blev förtjust i Amber en 4 månader gammal vovve.
Full av bus, svår att fota när hon inte ville vara stilla. Jag fick i alla fall några bilder.
Glömde fråga matte hur det kommer sej att man valt namnet Amber.
Kommer ihåg en bok som jag säkert läst minst tre ggr för länge sedan.
Det är en historisk roman och heter "Alltid Amber", min vänninna Karin Göransson
tror jag ägde boken. Hon som skrivit boken gör om jag kommer ihåg rätt historisk undersökning.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0