Seans med Terry Evans.

I går var jag och en grannfru på "storseans" med Terry Evans.
Han från TV ni vet.
Har aldrig varit på någon sådan tidigare.

Eftersom jag är öppen för det mesta så tänkte jag att det kan vara intressant.
Förvånad blev jag när hela danssalongen var full med folk på folketshus.
Och massor med karlar, ungdomar med. Blev att fundera var skall vi sitta.

Fick instruktioner hur allt skulle gå till av en yngre man som kom att sitta bredvid mej,
det var hans 3;dje seans som han var på.
Terry Evans på scenen med en jätteduktig tolk. Två kvinnor på var sida om folkmängden
som gick fram med mikrofon till dem Terry vill förmedla kontakthälsningar.

Kan inte förmedla allt som sades men han började med två män som blev
väldigt förvånade när småsaker kom fram att den ena hade ett ont knä och fel på bildörren.
Den andre hade en speciell kudde och ett märke på skinkan, samt blev rekomenderad
att åka jorden runt för det hade han råd till och han var en bra arbetsledare.
Pratade på pausen med honom med det onda knät och allt var "klockrent".

Allt förmedlades med kärlek.
Fick faktiskt tårar i ögonen några gånger under kvällen,
hälsningar från döda makar och barn.
Terry Evans
Mysig gubbe.
Terry Evans

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, vad jag skulle vilja se honom i verkligheten!

2012-05-09 @ 19:10:58
URL: http://anjson.wordpress.com
Postat av: Lotta

Ja kolla med [email protected] eller Tel.0581-51920 var han uppträder nästa gång.

2012-05-10 @ 11:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0