Stockholmsresan.

Det hände mer på Stockholmsresan än att jag åkte helikopter.

Var ute med dotterns familj och plockade trattkantareller.
Blev glad att veta att de besöker skogen ibland.
Jag fick lära mej hur de ser ut.
Har bara plockat gula kantareller, jag har ett par små ställen jag känner till.

Var även och tittade när barnbarnet Ella tränade fotboll.

En dag var vi till "stan", jag fotade som vanligt mycket.
Såg att folk tittade och undrade vad jag siktade på i gamla stan.
Kul var att två poliser kom dragandes på sina cyklar.

Fint väder gjorde att vi promenerade till Moderna Museet, åt lunch där.

Sedan ett besök på utställningen av Inka guld i en gammalt militäranläggning.

Trattkantareller

Trattkantarell

Ella tränar fotboll

Gamla stan

Inka guld.

Inka guld 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0