Födelsedags fest i trädgården.

Eftersom jag fyllde jämt 18 februari, kallt och mycket snö, fick jag som present
av dotter Cecilia hennes man Magnus och barnen Matilda och Teodor, en sommar fest
i trädgården.
Här kommer lite bilder, 25 personer bjöds på Italiensk buffé, rött och vitt vin.
Välkomstbål med.... och utan....








Dessutom fick jag presenter. Här kommer bilder på dem.
Ros av Karin o Kenneth

Sommarblommor av Maria och Torbjörn.

Gul ros av Tord och Anita

Presenter
Lyckta av Lena o Erik, vinflaskor av Gunilla o Per, Britta o Rolf, Mary o Åke.
Bok om träd av Karin även ros av Kenneth. Trevlig "picknick" väska med vin mm
av Cecilia o Lennart. Smycken Snö av Caroline och Marlene och deras familjer.
Av dotter Magdalena och hennes familj har jag fått att åka helikopter över Stockholm
samt Promenadteater i gamla stan.
Smycken Snö av Caroline och Marlene och deras familjer.

Helikopter färd och vandringsteater av dotter Magdalena och hennes familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0