Blåbär och hallontider.

Nu tror ni att det blir bilder på blåbär och hallon.
Ja, jag har plockat och tagit bilder på blåbär, kanske visar jag dom senare.

Hallon har jag inte plockat, de har väl regnat bort eftersom det har varit störtregn.

Nä det blir bilder på några djur i vår "djurpark".
Även på carporten som nu även blivit "dekorerad".

Ekorre satt i gran

Hackspett satt i gran
Ser du den, hackspetten? Många slåss om kottarna.

3 st kidd
Vi blev glada att se råddjursmamman med sina tre kidd, att de har klarat
sej och inte blivit offer för räv eller traktorer på åkrarna.
Råddjur med 3 kidd
Jättesöta och busiga, vi har ju inga problem med fästingar vad jag vet.

Bygget av carporten går vidare, till veckan kommer plåten.
Carportfönster
Det blir ett fönster så inte väggen ser så tråkig ut.
Carportfönster2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0