Uppstart för fotoklubben.

Nu har klubbverksamheten haft höststart.
Vi var till Västeråsens naturreservat (3;dje gången).
Det var kallt på morgonen -3,5 gr, sedan kom solen och värmde.

På väg dit for vi förbi en sjö som jag måste ta reda på vad den heter, det var så vackert med
morgondimma så jag och Kjell stannade och fotade.
Sjö efter vägen till Västeråsens naturreservat.

Kul att vi blev 7 st som träffades, fikade och grillade, samt kröp på alla fyra för
att fota frostiga löv mm.
Fotoklubben 26 sep 2010 i Västeråsens naturreservat.

Jag provade med att fota närbild med objektivet 75-300mm. Här en bild på
liljekonvalj bär om jag kommer ihåg rätt. Såg dem tillsammans med blad en gång
tidigare, skulle tro att de är rätt giftiga.
Konvaljbär om jag kommer ihåg rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0