Räddat bloggen från undergång.

Fick lite panik när bloggen blev förstörd. Funderade ett tag på att lägga av.
Men skam den som ger sig.

Kontaktade Caroline som hjälpte mej från början att göra den första designen,
men hon hade inte tid (har ju börjat gymnasiet) och så skulle hon till Göteborg.

Har försökt att läsa mej till hur man gör. Nu blev det mycket rosa, men det kan ju vara kul.

Så jäkla dum är man nog inte fast jag är dyslektiker (hoppas jag stavat rätt).

Skall visa en bild på en ordlista som jag fick i andra klassen den har blekgrön färg på
pärmarna och nästan alla blad är lösa. Den har jag använt hela livet i mitt yrke som kartritare och sedan även när jag utbildat mej till kartingenjör.
När datorerna kom blev det enklare att skriva ord och få dem rättstavade i ordbehandlingsprogram.

Den tjockare blå ordlistan har också varit till hjälp men är lite klumpigare.
Det var många gånger lättare att fråga arbetskamraterna - Hur stavas?????

Svensk ordlista.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst?

Gå in på den här sidan:

http://nightlife.se/content/12391

och rösta på mig (Sandra Orrebro)

som Umeås bästa blogg ^^,

2010-09-25 @ 17:37:21
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0