Ack nu är det vinter.

Har varit ute och gått i den nya snön.
Det har ju bara varit pudervitt tills för strax före helgen.
Men nu kan man tala om vinter.

Tänker visa några bilder, ibland ser det ut som om de är fotade i svartvitt, men det är färgfoto.
Spår i snön.

Snö på gran.

Balar.

Snö på strå.

Favoritbäcken.
Detta är min favoritbäck, tar alltid ett foto när jag går förbi.

Vinterdamm.
Trädgårdsdammen i vinterskrud. Fisken har gått i dvala och befinner sej i +4gr förvaring för övervintring.

Kommentarer
Postat av: Cia

Hej! Gillar alla bilder riktigt mycket, men dom fyra första säger lite mera. Den första har ett härligt perspektiv och man undrar vem som har gått där? Den andra är snyggt beskuren vid fotograferingen. Den tredje älskar jag den kalla blå färgen och den fjärde är spröd och frostig.

Ha en härlig vinterdag!!

2010-11-16 @ 19:37:10
Postat av: Lotta

Tack för komentarerna,kul att höra. Det är katten Tilda som lämnat spår på första bilden.

2010-11-17 @ 12:25:56
URL: http://skaret.blogg.se.se
Postat av: Cia

Jag misstänkte att det var Tilda...

2010-11-22 @ 12:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0