Marstrand och Gunnebo slott.

Ett par dagar efter Teodors konfirmation tog min dotter Cecilia och for med mej till Marstrand.
Det var seglingstävling, så efter att jag fått gå runt och fotograferat och vi ätit en räkmacka gick vi och tittade.
Vackert med havet, segel, blommor i trädgårdarna, alla rosor och nymålade hus.
Seglingstävling Marstrand

Trädgårdar Marstrand

Carlstens fästning Marstrand.
Carlstens fästning

På väg till mitt flyg ett par dar senare, tog Cecilia vägen förbi Gunnebo slott.
De har en otroligt fin köksträdgård, årets tema var potatis.
Det skulle tydligen bli sommarföreställning på en operett?? Jag tjuvkikade lite.
Gunneboslott

De hade otroligt god sommarbuffé som vi åt.
Här min dotter Cecilia och jag.
Cecilia  Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0