Högakustenbron.

Var till Sundsvall och handlade på "Clas Olsson". Hade ett presentkort samt ett skylightfilter som jag fått i julklapp, eftersom jag redan hade ett sådant filter gällde det att jag fick lämna det tillbaka eftersom jag även erhållit kvittot, det gick bra. Jag var sugen på ett stativ och kollat på internet att det fanns på "Clas Olsson", men jag ville se och känna villket jag ville ha.
Vilken lycka, behövde bara lägga 192:- emellan.

På hemvägen var det så fint med belysningen på Högakustenbron så jag tog ett kort. Men jag skulle ha behövt använda stativet för det är svårt att ta en skarp bild när det är mörkt.
Men jag ville packa upp stativet ordentligt och vänja mej vid det först.

Så här blev resultatet utan stativ.Högakustenbron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0