Efter regn kommer sol.

Fick bråttom ut i naturen i går, det var uppehåll i regn och dimma.
Efter att ha tittat på Kalla som blev tvåa, grattis, på lördagens skidtävling, åkte vi ut. Jag med kameran i beredskap och Arne skulle titta på röjobjekt. Har lite problem att lära mej att behärska bländare och slutare, men jag övar.
Här kommer lite bilder från lördagens eftermiddag.
Bergbodarna
Stugan på Bergbodarna.

Måsjön
Måsjön

Vackra tallar
Eftermiddagssol på tre vackra tallar.

Skottartjärnen
På hemvägen fick Arne stanna vid Skottartjärnen, jag ville fota.

Kommentarer
Postat av: Cia

Wow, vilka bilder på måsjön och skottartjärnen!

Ha en skön helg/ kram Cia

2009-11-22 @ 09:13:04
Postat av: matilda

hej, tack så mycker för chokladkalendern! den var jättesöt!

kram matilda

2009-11-22 @ 19:53:51
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trollska bilder...Ingrid

2009-11-23 @ 09:38:33
Postat av: Lotta

Vad kul att få kommentarer, då vet jag villka som är inne och tittar, det är fler men de skriver inga kommentarer, jag ser det på statistiken.

2009-11-23 @ 12:20:47
URL: http://skaret.blogg.se.se
Postat av: Marléne

Superfina bilder! Kram

2009-11-24 @ 08:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0