Mina rosor.

Måste visa min ros som blommar för första gången, köpte den i våras och hade tänkt  "Flamentanc", en slingerros. Tydligen stod den här rosen bland  dem, nu när jag klippte bort prislappen står det "Isabella Rossellini TM, storblommig zon 1-4. Hoppas den klarar vintern, får klä på den så den inte fryser.
Första året de blommar, Isabella Rossellini storblommig.

Ibland när jag går in på andras bloggar som jobbar lite med bilderna ser jag att unga tjejer ofta gör bilderna väldigt ljusa. Så jag provade också.
Jobbat lite med rosbild.

Nu blommar "Rallarrosen", det är så vackert. Den heter egentligen Mjölkört. Har lärt mej på en överlevnadskurs i hemvärnet, att om man går vilse så kan man äta hela blomman även roten.
Humla på  

Kommentarer
Postat av: Cia

wow, vad många rosor du verkar få första året...

2009-08-03 @ 15:39:56
Postat av: Elizabeth

åh, vad vackert det är med rosor!

2009-08-03 @ 20:53:10
URL: http://kungsgarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt...det verkar roligt att "fotomixtra" bilden blev jättefin...Ingrid

2009-08-04 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0