Paus i 3 veckor.

Far till solen i tre veckor och har inte möjlighet att jobba på bloggen.
Våren har kommit längre när jag kommer hem,  kanske vi kan börja
vara på altanen då.
Vaknade i morse av ett oväsen på taket, det är kajer som försöker
bygga i skorstenen, Arne har varit uppe och satt fast nätet som de
rivit loss, nästa åtgärd blir nog hagelbössan.


Var ute på den dagliga promenaden, tog med kameran, trodde inte jag
skulle finna så många vårtecken men ack vad jag bedrog mej.
Så här kommer några av bilderna.

 
Tuppen och hönerna har fått komma ut, vi hör tuppen  bort till oss, kul.

  Tussilagon har börjat komma upp.

  Oj, här är persiljan som jag skulle ha i julas, men det var en meter snö över.



Jag tror de här hästarna har fått komma hem från stallet, för det är första gången
på hela vintern som jag sett dem ute hemma hos sej.

Kommentarer
Postat av: Elizabeth Svanholm

Jag hittade hönsen! Kul :-)



Nu prenumererar jag på din blogg också!

2009-06-07 @ 16:06:22
URL: http://kungsgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0